سایت تخصصی بازی و سرگرمی کودکان
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین و شرایط

قوانین و شرایط کلی خرید از مجموعه نیم وجبیا؛

تمامی کالاهای ارایه شده در سایت نیم وجبیا دارای اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تمام کالاها از نظر ظاهری بررسی شده و در صورت پلمپ نبودن بسته، قبل از ارسال کاملا چک می شوند.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف نیم وجبیا همراه سفارش ارسال میشوند، مشمول ضمانت بازگشت نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، نظیر اسباب بازیهایی که بسته بندی آنها کاملا پلمپ می باشند یا اسباب بازی های باطریخور، 3 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته شده است.

لطفاً توجه داشته باشید:

باز کردن کالاهایی که در سایت با نام اسباب بازی شانسی درج شده اند و کالاهایی که بسته بندی آنها به نحوی است که پس از باز کردن دیگر قابل بسته بندی مجدد نباشند به شرط اینکه این کالاها باطری خور نباشند امکان بازگشت را ندارند.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 3 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز پس از دریافت کالا، به نیم وجبیا اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 
بازگرداندن کالا در کمال صحت و سلامت و بدون هیچ گونه آسیب یا مخدوشی نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نیم وجبیا بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد;

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به صورت پیام به شماره واتساپ نیم وجبیا یا اینستاگرام ما اطلاع داده شود.
– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد که همیشه در صورت مغایرت رنگ در قسمتی از محصول، در توضیحات آن نوشته شده لذا چنین مواردی که از پیش ذکر شده، ملاک معایرت محسوب نمی شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. که شرایط آن در بخش شرایط بازگرداندن کالا کاملا ذکر شده است.

امکان انصراف از خرید؟

توجه بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی در سایت نیم وجبیا امکان ندارد.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد;

  • بخش بسته بندی نیم وجبیا تمامی بسته ها را به درستی و با دقت تمام بسته بندی کرده و بسته های حساس و آسیب پذیر را حتما با ضربه گیر می پوشاند که بسته ها در کمال صحت به دست مشتریان گرامی برسد.

– در صورت آسیب‏‏ دیدگی احتمالی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به صورت پیام به واتساپ نیم وجبیا اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام شماره مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نیم وجبیا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن بسته بندی و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نیم وجبیا بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش نیم وجبیا ارسال شود.
در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نیم وجبیا بازگردانده شود.

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد نیم وجبیا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت نیم وجبیا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

اگر در موارد نادر، به صورت اتفاقی، به علت فروش همزمان در اینستاگرام موجودی محصول تمام شده باشد؛

حداکثر طی 12 ساعت مبلغ دریافتی از مشتری، تمام و کمال به شماره کارت مشتری عودت داده خواهد شد.

 

نحوه ارسال

ارسال در تهران معمولا از طریق تیپاکس و در مواردی پست پیشتاز صورت میگیرد

در صورت موجودی کالا در همان زمان، اگر مشتری در همان ساعات بخواهد برایش ارسال شود؛

در سایت ثبت سفارش نکرده و به واتساپ مجموعه پیام دهد، و در صورت تایید کارشناسان ما، شماره کارت مجموعه برای وی فرستاده شده و پس از ثبت سفارش محصول ، ارسال از طریق اسنپ باکس یا پیک تپسی با هزینه خود مشتری صورت میگیرد.

ارسال به شهرهای دیگر نیز از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس می باشد .

زمان ارسال کالاها

برای اطلاع دقیق تر از زمان ارسال کالایی که سفارش داده اید ، می توانید به شماره واتساپ ما یا به اینستاگرام ما پیام دهید .

ارسال کالاهایی که داخل انبار نباشند در تهران حداکثر طی 48 ساعت و اگر داخل انبار باشند، طی 72 ساعت (طی روزهای کاری)
از جانب مجموعه نیم وجبیا صورت می گیرد.

برای شهرهای دیگر نیز زمان ارسال به همین شکل بوده و زمانی که به دست مشتریان میرسد پس از ارسال معمولا بین 1 تا 5 روز کاری به طول می انجامد.

error: Content is protected !!